Saturday 24 December 2011

mencari Nur

Kenapa??
            Hidayah..!
            Iman..!
            Islam..!
            Kemana kau..aku mencarimu..
aku tersesat..
            aku tersasar..
            tersesat dan tersasar dari jalan yang benar..
          
  kemungkaran !!!kenapa kau hadir dihati ini??
            Pergi dari hati ini..
aku tidak perlukanmu..
            Berilah aku ruang dan peluang..
            Untuk aku disayangi..
            Untuk aku dikasihi..
            Oleh Sang Pencipta..
           




Duhai hati..
            Kembalilah.. jangan berpaling lagi..
            Kejarlah sebuah cinta
            Cinta yang pasti ..
            Cinta yang memberi sinar ketenangan..
            Cinta yang dapat menakluki sebuah taman syurga..
            Aku pasrah..
            Aku berserah..
            Hidayah..Iman..Islam..
            Hadirlah menemani hari-hariku..
            Agar aku kenal akan sebuah cinta
            Sebuah cinta yang hakiki..  
            dan Raudah yang abadi.. amin.. 

2 comments: