Friday 5 October 2012

Umur.. angka.. 
semakin bertambah.. bertambah.. dan bertambah..
aku ?
masih begini.. di sini.. dalam mencari arus kehidupan..
rentak.. nyanyian.. irama.. 
yang mana harus aku pilih ?

Tuhan.. 
Aku mendamba sebuah perubahan..
pada diri sendiri..
yang mungkin akan menjadi hadiah paling bermakna buat diriku :)
aku ingin menjadi lebih baik daripada sebelumnya..

Hari ini,mungkin aku masih tewas dalam gelak tawa 
yang tiada penghujungnya..
namun.. harapan.. demi harapan..
doa.. dan dalam setiap doa..
aku mendambakan kemanisan iman..
yang akan membawa aku menggapai syurga-Mu..

(Ya Allah.. terima kasih atas nikmat umur yang kau kurniakan untukku..
peganglah hati ini YA Allah.. kerana "qalbu" ini adalah milikmu.. Bawalah aku menuju jalan cinta-MU)

Kata mak : Adik.. mak doakan adik berjaya dalam pelajaran.. dapat menjawab soalan peperiksaan dengan  baik dan jayanya.. Hanya ini mampu mak bagi(wang berjumlah RM 200) sebagai hadiah hari jadi untuk 2012..
Kata aku : Doa mak yang adik harapkan.. Jangan lupa doakan jodoh yang soleh untuk adik :p haha.. 
Kata mak : Adik memang tak pernah berubah ! asyik kahwin je :p (mak gelak) -sambil menciumku..
'Mak... u r the one for me..5/10/93.. pengorbanan nyawa untuk melahirkan adik ke dunia ini hanya Allah yang mampu membalasnya.. insya-Allah.. adik akan berusaha untuk untuk menjadi seorang anak yang baik :).." redhamu ku harap untuk menggapai redha Illahi " :p
 

No comments:

Post a Comment