Friday 16 September 2011

menggapai syurga-Mu

terleka aku dalam pelayaran sebuah bahtera kehidupan.. di mana impian itu? di mana impian itu? di mana impian itu?tertanya aku dalam kembara sebuah perjalanan..


     dunia..
         haruskah aku tewas denganmu?
         engkau terlalu indah.. 
         bak wanita yang berdiri megah..
         menjadi igauan setiap insan yang bernama Adam..

    aku..
        dalam sebuah kembara ini..
        menyusun rentak,mencari identiti
        tertanya sendiri.. di mana aku nanti??
        syurga? neraka?
        Kekasih.. ku mohon dari-Mu
        aku hanya hamba
       yang megharapkan  perlindungan-Mu
       lindungi aku dalam pelayaran bahtera kehidupan ini..
       agar syurga itu milikku
       bersama insan bernama kekasih- Rasulullah

No comments:

Post a Comment